Herní obrazec se podobá stylizovanému květu, odtud i název hry. Nakreslete metrový kruh a rozdělte ho na pět stejně velkých výsečí. Do výsečí vepište pořadová čísla od jedné do pěti, ve směru hodinových ručiček. Ke knihu pak přimalujte podle obrázku lupínky a očíslujte je proti směru hodinových ručiček od jedné do pěti.
IHráč, který je na řadě, skočí oběma nohama do výseče označené jedničkou, odtud se odrazí snožmo do lupínku s dvojkou, dál skočí do výseče s číslem tři, do lupínku na čtyřku, do výseče s pětkou, do lupínku označeného jedničkou, do výseče s dvojkou, do lupínku na trojku, do výseče se čtyřkou, do lupínku na pětku.
Kdo odskáče, aniž by se spletl nebo šlápl na čáru, má za sebou první kolo hry a může hned pokračovat. Po chybě přenechá hru dalšímu a čeká.
V prvním kole skáčou všichni snožmo, ve druhém kole jen po pravé noze, ve třetím po levé .
Podobnou hru bychom objevili na chodnících u protinožců - v Austrálii. Děti tam skáčou na obrazci, který připomíná složitou květní korunu. Začíná se v poli označeném nejvyšším číslem. Hráč se odtud odrazí do pole s číslem o jednotku nižším a dál skáče po jedné noze z jednoho „květního plátku" do druhého podle čísel v sestupném pořadí, až se dostane k jedničce, do středového kroužku.
Kdo se cítí příliš unavený, může skákání přerušit a přenést se jedním skokem do čtverečku nakresleného vedle obrazce. Tam je povolený odpočinek na obou chodidlech. Po krátkém oddechu musí odtud hráč skočit zpátky do políčka, kde hru přerušil.
Ve středovém poli bývá někdy uložený „poklad" - balený cucavý bonbón. Kdo tam doskáče bez jediné chyby, smí si poklad vzít.